REGULAMIN

Regulamin projektu “Twój projekt w Twoich rękach. Wydruki 3D prac dyplomowych studentów AGH” 

                                             ZASADY OGÓLNE 

                                                   § 1

  1. Niniejszy regulamin określa warunki uczestnictwa w projekcie pod nazwą „Twój projekt w Twoich rękach. Wydruki 3D prac dyplomowych studentów AGH”, zwanym w dalszej części „Projektem”. 
  2. Organizatorem Projektu jest Studenckie Koło Naukowe AGH Rapid Prototyping (dalej: „Organizator”). 

                                                   § 2

  1. Zasadniczym celem Projektu jest rozpowszechnianie technologii druku 3D oraz pomoc w realizacji kreatywnych iinnowacyjnych prac dyplomowych uczestników Projektu. 
  2. Celem szczegółowym Projektu jest stworzenie możliwości wykonania komponentów przeznaczonych do realizacji prac dyplomowych uczestników Projektu z zastosowaniem technologii druku 3D. 
  3. Wydarzenie jest adresowane do studentów wszystkich lat Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie (dalej: „Uczestnik”, “Uczestnicy”). 

 

                                              PRZEBIEG WYDARZENIA 

                                                    § 3

  1. Formą pracy zgłaszanej do Projektu jest projekt wydruku 3D. 
  2. Wydarzenie rozpoczyna się 4 maja 2023 r. i potrwa do 21 października 2023r.  
  3. Warunkiem udziału Uczestnika w Projekcie jest zgłoszenie poprzez formularz umieszczony na stronie Organizatora. 
  4. Uczestnik może zgłosić się do wydarzenia najpóźniej miesiąc przed terminem planowanej obrony. 
  5. Organizator będzie kontaktował się mailowo z uczestnikami Projektu w celu omówienia szczegółów projektu i doboru technologii druku 3D. 
  6. Projekt należy przesłać jako link do zawierającego go folderu w usłudze Google Drive. 
  7. Plik zawierający projekt wydruku musi być zapisany w formacie STL lub 3mf. 
  8. Organizator zastrzega możliwość oceny projektu pod kątem praktycznym w zakresie technologii druku 3D oraz czy został wykonany z uwzględnieniem wytycznych zamieszczonych na stronie organizatora. Istnieje możliwość konsultacji nadesłanego projektu z Organizatorem.  
  9. Organizator zastrzega sobie możliwość odmowy wydruku detalu w przypadku przewidywanego zbyt dużego nakładu materiałów eksploatacyjnych, zbyt dużych gabarytów projektu, lub innych przeszkód technicznych. 
  10. W ramach Projektu realizowany jest jeden prototyp każdego uczestnika do 300 gramów filamentu potrzebnego na wydruk – dalsze koszty materiałów eksploatacyjnych pokrywa Uczestnik. 
  11. Przekazanie projektów do wydruku jest równoznaczne z akceptacją przez studenta postanowień niniejszego Regulaminu. 
  12. W przypadku dużego zainteresowania Projektem, Organizator zastrzega sobie możliwość wyboru 20 projektów o największym potencjale promocji technologii druku 3D w aspekcie prototypowania rozwiązań będących tematami prac dyplomowych studentów kierunków technicznych.  

 

                                               PRAWA AUTORSKIE  

                                                    § 4

  1. Uczestnik poprzez przekazanie do Wydarzenia projektu wraz ze swoimi danymi potwierdza, że zgłoszona przez niego praca jest oryginalna i stanowi wynik jego osobistej, samodzielnej twórczości, nie narusza praw, dóbr i godności osób trzecich.
  2. Uczestnicy Projektu ponoszą odpowiedzialność za naruszenie praw osób trzecich, a w szczególności praw autorskich.
  3. Uczestnikom Projektu nie przysługują dalsze wynagrodzenia z tytułu adaptacji i zastosowania przez Organizatora nadesłanych projektów.
  4. Mając na uwadze ochronę praw autorskich uczestników Projektu, plik z projektem zostaje usunięty z przestrzeni dyskowych przez Organizatora zaraz po zakończeniu wydruku. 
  5. Udział w Projekcie jest jednoznaczny z udzieleniem zgody Uczestnika na nieodpłatne wykorzystanie nadesłanych projektów przez Organizatora, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, w zakresie wykonania jednej kopii projektu techniką druku 3D, wystawiania, udostępniania materiałów promocyjnych na stronach internetowych Organizatora oraz we wszelkich publikacjach oraz materiałach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, bez względu na sposób ich zwielokrotniania i wprowadzania do obrotu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1062). 

                                           POSTANOWIENIA KOŃCOWE

                                                    § 5

  1. Uczestnik, przystępując do Projektu, akceptuje bez zastrzeżeń niniejszy Regulamin oraz wyraża zgodę na przetwarzanie przez Organizatora przesyłanych danych osobowych na potrzeby realizacji Wydarzenia, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018 r., str. 2, stanowiącym ogólne rozporządzenie o ochronie danych, określanym jako „RODO”). 
  2. Organizator zastrzega sobie możliwość zmian regulaminu akcji, poprzez zamieszczenie zmian na stronie internetowej Organizatora https://student.agh.edu.pl/~rapidpro. Wszelkie zmiany w regulaminie stają się skuteczne w chwili ich zamieszczenia na stronie internetowej. 
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem zamieszczenia go na stronie internetowej Organizatora i obowiązuje do czasu zakończenia Projektu.